Masaż kręgosłupa

masa leczniczy

Masaż leczniczy kręgosłupa

Leczniczy masaż kręgosłupa różni się od zwykłego masażu relaksacyjnego lub ujędrniającego. Nasi fizjoterapeuci wykorzystują techniki masowania klasycznego oraz dodatkowo wiele nowoczesnych technik pomagających w zniesieniu bólu i napięć m.in.:

integrację strukturalną,

elementy technik manualnych

masaż głęboki tkanek miękkich

Celem masażu leczniczego kręgosłupa jest rozluźnienie mięśni i ulepszenie ich ukrwienia oraz ułatwienie mobilności limfy, a także rozciągnięcie tkanki łącznej stawów. Dzięki zastosowaniu elementów terapii manualnej masaż przyczynia się do poprawy mobilności poszczególnych segmentów kręgosłupa oraz redukuje napięcie otaczających go tkanek miękkich. Pacjent zostaje odbarczony z dolegliwości bólowych. Stosujemy leczniczy masaż kręgosłupa całościowy lub częściowy (np. odcinka szyjnego, lędźwiowego, piersiowego). Dla uzyskania znacznej i trwałej poprawy stanu pacjenta zaleca się przeprowadzenie u fizjoterapeuty serii 10 zabiegów masaży leczniczych kręgosłupa.

Celem leczniczego masażu kręgosłupa jest uśmierzenie bólu i zlikwidowanie jego przyczyn. Masaż ten stosuje się najczęściej, gdy - niezależnie od przyczyny - zespolone z kręgosłupem więzadła lub mięśnie przestają pełnić swoje funkcje. Jeśli mięśnie po obu stronach kręgosłupa nie pracują jednakowo, są osłabione, nadmiernie naciągnięte lub napięte, kręgosłup przestaje być stabilny, postawa pogarsza się, kręgi i dyski szybciej się zużywają. Wtedy organizm wysyła sygnał alarmowy w postaci bólu pleców. Zadaniem masażu jest zlikwidowanie zwiększonego napięcia i wzmocnienie słabej tkanki mięśniowej.

Profesjonalny masaż leczniczy kręgosłupa skutecznie leczy wszelkie problemy z kręgosłupem i układem ruchu, jak na przykład:
- wypadnięcia dysku,
- rwa kulszowa,
- lumbago, czyli postrzał,martyna2masaz- drętwienie kończyn, nerwobóle,
- bole pleców (również kobiet w ciąży),
- bole głowy, migreny,
- kontuzje sportowe i powypadkowe
- bole kręgosłupa szyjnego i karku
- bole kręgosłupa piersiowego i okołomostkowe, pochodzenia     odkręgosłupowego
- bole w okolicy lędźwiowo - krzyżowej
- napięcia mięśniowe i przykurcze

Masaż kręgosłupa leczniczy całościowy

Czas trwania zabiegu: - 30 min.

Masaż kręgosłupa leczniczy odcinkowy

Czas trwania zabiegu: - 20 min.

Wizyty na stronie: dzisiaj: 0 wczoraj: 64 w tym tygodniu: 319 w tym miesiącu: 874 w sumie: 117546