Pierwsza wizyta

Konsultacja lekarska

Na pierwszą wizytę pacjent zobowiązany jest przynieść aktualną, dostępną dokumentacje medyczną swojej choroby.

Podczas badania klinicznego, poprzedzonego wywiadem chorobowym, pacjent uzyskuje wstępną diagnozę na podstawie której zaproponowany zostaje proces leczenia fizjoterapeutycznego.

W razie konieczności lekarz kieruje na szereg badań dodatkowych np. RTG lub MRI czy USG.

Konsultacja fizjoterapeutyczna

Po wywiadzie chorobowym oraz badaniu klinicznym/fizjoterapeutycznym na podstawie badania funkcjonalnego zostaje zaproponowany proces terapii.

Jeżeli po badaniu i ocenie fizjoterapeuty są pewne wątpliwości diagnostyczne, pacjent kierowany jest do specjalisty oraz na dalszą diagnostykę obrazową RTG lub USG

•   Zabiegi  Terapeutyczne – pacjent zobowiązany jest zabrać ze sobą obuwie na    zmianę    oraz odpowiedni strój do zabiegów( luźny strój sportowy nie krępujący ruchów)

•  Ćwiczenia      grupowe – osoby proszone są o zmianę obuwia następnie po przebraniu w      szatni na Sali gimnastycznej ćwiczymy bez obuwia.

•  Fizykoterapia      – w zależności od zabiegu pacjent zobowiązany jest zabrać ze sobą:

- gazy do zabiegu elektroterapii

- lek np. voltaren do zabiegu fonoforezy

Wizyty na stronie: dzisiaj: 1 wczoraj: 79 w tym tygodniu: 80 w tym miesiącu: 635 w sumie: 117307