Submit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Kettlebell

Adrian plakat 1m

Kettlebell – ( rosyjsk. Girya ) -są używane przez rosyjskich sportowców od wieków. Pierwsze wzmianki o odważnikach girya można odnaleźć w rosyjskich słownikach z XVII wieku. W USA, odważniki kettlebell nie były znane na szeroką skalę. W siłowniach (zwłaszcza w latach 80-tych) preferowano raczej trening typowo kulturystyczny, którego celem była przede wszystkim estetyka a nie siła i funkcjonalność.

Nic nie poprawi naszej zdolności ruchowej szybciej i bezpieczniej niż trening z KETTLEBELL. Kombinacja ćwiczeń balistycznych z wyciskaniem, wykonana na wiele różnych sposobów poprawi muskulaturę i siłę, wydolność sercowo-naczyniową, ustabilizuje i wzmocni nogi, biodra, dolny odcinek pleców, brzuch oraz barki najszybciej jak to możliwe – w 30-40 minutowych treningach 2 lub 3 razy w tygodniu.

Ze względu na komfort i bezpieczeństwo ćwiczących, zajęcia będą prowadzone w grupie do 10 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń. Wejście na salę, jest równoznaczne z akceptowaniem regulaminu sali i warunków bezpieczeństwa. Przed rozpoczęciem treningów zaleca się również konsultację z fizjoterapeutą lub lekarzem.

Na zajęciach nauczamy sie jak szybko i bezpiecznie dojść do najwyższych poziomów siły, bez zakłócania rytmu codziennego życia. Ta metoda treningu ma podstawy naukowe i empiryczne i jest sprawdzana przez profesjonalnych atletów, elitarne służby mundurowe oraz zwykłych ludzi, którzy zdecydowali o tym aby przestać być słabymi.

Adrian plakat 2mStrongFirst kładzie nacisk na doskonałość techniczną vs. intensywność, do momentu kiedy technika jest doskonała.

„Ćwiczenie to powtarzanie, bez powtarzania się”. Patrzymy na siłę, wytrzymałość i inne atrybuty, jak na umiejętność i traktujemy nasz trening jako doskonalenie tych umiejętności, a nie powtarzanie ruchów w celu zmęczenia ciała.

System SFG przedkłada „produkcję energii, nad tej energii oszczędzaniem” – to pozwala nam zbudować większą siłę, pozbyć się tłuszczu i zaoszczędzić czas, który przeznaczamy na trening,

Trening „HardStyle” – to nie jest trening do zamęczenia swojego ciała! HardStyle – to umiejętne wykorzystanie przypięcia całego ciała, do wykonania danego ćwiczenia. Po zakończeniu treningu powinieneś czuć się silniejszy niż przed jego rozpoczęciem.

Trening Hardstyle nie jest kolejnym produktem fitness. To milowy krok w świecie treningu.

Zajęcia prowadzi Certyfikowany

Instruktor STRONG FIRST SFG Kettlebell -  ADRIAN SOKOŁOWSKI.

  KONTAKT: ul. Spółdzielcza 25, Halinów, tel. (22) 760 54 44, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Wizyty na stronie: dzisiaj: 25 wczoraj: 90 w tym tygodniu: 115 w tym miesiącu: 1134 w sumie: 113874
© Centrum Rehabilitacji Pod Dębami 2013, wykonanie strony - LUKNet