Zakres Usług

NIE CZEKAJ – POZBĄDŹ SIĘ BÓLU RAZ NA ZAWSZE!

terapia manualna3

terapia5

U nas każdy pacjent traktowany jest indywidualnie według najnowszych metod leczenia fizjoterapeutycznego: terapia manualna (Cyriax, Kaltenborn-Evjenth), McKenzie, PNF, neuromobilizacje, ćwiczenia.

• Konsultacje lekarskie i fizjoterapeutyczne
  • Rehabilitacja ortopedyczna, neurologiczna, poszpitalna, pourazowa i wad postawy.
  • Rehabilitacja dorosłych (bóle kręgosłupa, bóle kolana, bóle barku, bóle łokcia, bóle nadgarstka, bóle stopy, trening personalny)
  • Rehabilitacja dzieci (wady postawy, wady rozwojowe, , skoliozy, urazy, płaskostopie, asymetria barków i bioder, PNF)
  • Rehabilitacja niemowląt (NDT-Bobath, Vojta, masaż Schantala, asymetria napięcia mięśniowego, instruktarz pielęgnacyjny, pozycje ułożeniowe)
  • Integracja Sensoryczna (SI) diagnoza i terapia
  • Fizykoterapia w pełnym zakresie (laseroterapia, elektroterapia, ultradźwięki, sollux, magnetoterapia, krioterapia azotem)krio na stronę 2
  • Rehabilitacja domowa w obrębie Gminy Halinów, Sulejówek, Dębe Wielkie (włącznie z możliwością wykonania zabiegów fizykoterapeutycznych w domu pacjenta)
  • Osteopatia
  • Ćwiczenia w systemie podwieszeń SLING
  • Masaże lecznicze, sportowe, limfatyczne, relaksacyjne, bańką chińska, gorącymi kamieniami
  • Ćwiczenia grupowe: Zdrowy kręgosłup, Pilates, Stretching, Yoga, TBC, Body Ball, Latino ladies,  Ćwiczenia dla seniorów, Ćwiczeń korekcyjnych dla dzieci, Tańce dla dzieci, Zumba. Honorujemy karty MULTISPORT i OKSystem!
  • Szkoła Rodzenia –  zajęcia indywidualne  przygotowujące do porodu, pielęgnacji noworodka i okresu połogu. Porady położnej.
Wizyty na stronie: dzisiaj: 7 wczoraj: 82 w tym tygodniu: 328 w tym miesiącu: 1394 w sumie: 105861